Galetes d’espurnes de xocolate en 7 minuts

Hi ha dos maneres de preparar-se per a un viatge per carretera:

  1. Carregar de llepolies en la primera gasolinera
  2. Fer unes galetes ràpides el dia d’abans d’eixir.

A veure si endevineu quina es la meva versió preferida.

7 minute cookies

Sóc una experta en aquesta recepta perquè l’he feta una vegada o dos… per despcomptat no té res a veure amb la meva lleugera adicció a les galetes de Millie. Ixen igualetes si les tens al forn només 7 minuts.

White Chocolate Chip Cookies

Galetes d’espurnes de xocolate (en 7 minuts)

  • 125 g de mantega a temperatura ambient
  • 100 g de sucre morè
  • 125 g de sucre blanc
  • 1 ou
  • 1 culleradeta d’extracte de vainilla
  • 225 g de farina
  • 1 culleradeta de bicarbonat
  • 1/2 culleradeta de NaCl
  • 200 g d’espurnes de xocolate

Batre la mantega i el sucre fins a que tinga una textura lleugera i esponjosa, afegir l’ou i la vainilla, continuar batent. Incorporar la farina, bicarbonat i sal, finalment les espurnes de xocolate. Dividir la barreja en porcions del tamany de pilotes de golf i posar-les en una safata per a forn deixant espai entre elles. Fornejar a 180 °C durant 7 minuts si vols les galetes blanetes (o 10 minuts per a una textura normal). Ixen unes 15 galetes.

Jo vaig partir la barreja en dos parts i vaig afegir 100 g d’espurnes de xocolate blanc o amb llet a cada una.

White and Milk Chocolate Chip Cookies

Es veu la diferencia? (esquerra 7 min, dreta 10 min)

7 min vs. 10 min cookies

El meu fotògraf no em deixa ni provar les de l’esquerra…

Leave a Reply

